Tuesday, May 02, 2006

For Inimini

mj

4 Comments:

At 2:17 am, Anonymous Anonymous said...

mjk

 
At 2:19 am, Anonymous Anonymous said...

hihi, scheelt het tegenwoordig nog maar 8 uur..?? dan had ik je inderdaad wel heel vroeg je bed uit gebeld:-) Ik dacht namelijk 9... je klonk al zo slaperig^^ Sorry, echt!
xx

 
At 4:30 pm, Blogger Danezinho + Guayabex said...

Ik ben erg geschrokken van je laatste mailtje (om iets wat je zei), maar ik weet nu niet of deze reacties van je van later zijn, want dan zou ik me nu iets beter kunnen voelen. :o(

Je mag me altijd bellen, hoor, al was ik wel n beetje slaperig inderdaad... De volgende keer is Poktori er misschien en dan moet ik opstaan, want je weet dat je die beter niet wakker kunt maken...

mj

 
At 11:12 pm, Anonymous Anonymous said...

sorry, maar ik weet nu niet meer zo goed wat ik precies heb geschreven, al wilde ik je in geen geval pijn doen!
En deze reacties waren inderdaad van en dag later. Heb trouwens dat pakje opgestuurd, hihi, het duurt ongeveer 2 a 3 weken. Ik wilde het eerst in een doosje doen, maar het kwam beter uit met het gewicht wanneer ik het in een envelop deed. Het is soms wel fijn om te kunnen mailen en bellen enzo, maar rechtstreeks praten werkt toch het beste om misverstanden enzo te voorkomen:-( Ik durf niet echt iets te zeggen, voor het geval andere mensen NL kunnen lezen.^^
Sorry. Hopelijk komt Pox goed aan, zal voor hem/je duimen! xx

 

Post a Comment

<< Home