Tuesday, May 09, 2006

Poktori onderweg?

Het is nu 9 mei, en als het goed is, vliegt Poktori vandaag naar Kuala Lumpur, maar ik wil graag nog even het merendeel van de dierenartsen en diertransport-instanties in Nederland bedanken voor hun geweldige tegenwerking en gebrek aan professionaliteit. Heren, bedankt! Niet alleen heb ik de afgelopen maanden mogen genieten van hun voortdurend tegenstrijdige berichten omtrent de reglementen in Australië, maar de "officiële" dierenartsen in Nederland laten je graag een half uur wachten terwijl ze hun verhaal over kerstpakketten afmaken, alvorens de formulieren onjuist in te vullen. En natuurlijk betalen wij consumenten voor deze onzin. De laatste deed dat in Dordrecht vorige week, en dus mogen we nu fijn alsnog gaan duimen dat ze zijn papieren bij controle op Schiphol goedkeuren. Het zijn mooie maanden geweest; tijd dat ze bij de dierenartsen opleiding in Utrecht eens flink met honkbalknuppels gaan selecteren in het eerste jaar. Zucht... Voorlopig is het duimen geblazen...

RHM

4 Comments:

At 7:53 pm, Anonymous Anonymous said...

weet je al of Poxmans goed is aangekomen? Hij zal wel chaggie zijn van het gereis en het vliegtuigvoedsel. Moet je hem maar snel weer even flink onder handen nemen:-)

 
At 10:06 pm, Anonymous Anonymous said...

Nee, nog geen nieuws. Maak me zorgen, zoals gewoonlijk, en dan ben jij er ook nog om erg te missen... :o(

Heb vandaag wel pluche kunnen kopen met Dalmatiër print (die andere zouden ze weggooien omdat hij er waarschijnlijk zijn behoefte op doet); hopelijk is hij er vrijdag en kan ik het hem geven; morgenochtend mag ik ene "Lee" bellen en die kan me dan vertellen hoe Poktori het maakt (als hij netjes is aangekomen).

Mail je nog; heb een nieuw email adres namelijk en mail nu jou als eerste van thuis. was je maar even hier..

 
At 5:55 pm, Anonymous Anonymous said...

even snel, want heb zo college...
Had Poximus niet al aan moeten komen? Maak me ook wel zorgen... ik hoop echt dat'ie heelhuids (en super chaggie en hongerig^^) uit dat vliegtuig stapt. Morgen ga je naar hem toe als het goed is toch? k dnk hl vl aan j... msk

Heb je nu ook internet thuis? Hopelijk heb je inmiddels goed Pox-nieuws ontvangen en zit je nu lekker te bikken. Ga snel, want anders ben ik te laat:-( knf & xx

 
At 2:25 am, Anonymous Anonymous said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

 

Post a Comment

<< Home